Selam herkese,
Bugün Flormar markasinda ile ilgili birkaç şey söylemek istiyorum.
Benim en sık kullandığım markalardan biri.Bir önceki yazımda da bu markanın bana göre ''En'lerimi yayınlamıştım hatta.Okumak için tık tık.
Öncelikle şunu belirteyim bu marka ile bir çalışmam mevcut değil yorumladığım tüm ürünleri kendi bütçem ile temin ettim.Üst üste yazı bu marka ile ilgili olunca aklınıza reklam vs. gelmesin diye söylüyorum.
Yakın zamanda yine Flormar'in BB Sprey Mousse Foundation'den bahsetmiş hiç beğenmediğimi belirtmiştim.Yazısı için tik tik. Hiç bir beklentim olmadan firmaya mail atıp ürün ile ilgili sorun yaşadığımı başkalarının yaşamaması için bildirdiğimi belirttim.Dönüş beklemiyordum aslında fakat ürünü en yakın şubeye bırakmamı rica ettiler.Ürün ile ilgili çalışma yapacaklarını bildirdiler.Üşenmeden gittim kısa bir form doldurdum.Yetkili arkadaş artık piyasadan kalktı satılmıyor dedi.(online sitede satışı vardı o tarihte)Sonuç elde edemeyebilirsiniz dedi. İncelenip bu formülasyonda ürün çıkmaması benim için önemli bir sonuç dedim.20 gün sonra aradılar ürünü incelediklerini üründe renk sorunu olduğunu belirttiler.Telafi olarak sitesinden istediğim bir ürünü seçmemi istediler. Ürünü tarafıma ücretsiz bir şekilde yollayacaklarmış.
Ben Flormar'a teşekkür etmek istiyorum bu müşteri memnuniyetini sağlamak için gerekli ilgi ve özeni gösterdikleri için.Maalesef her firma bu özeni göstermiyor. Sıkıntılı olan ürün değil sanki sizmişsiniz gibi tavır takınabiliyorlar.
Şuan ki tablo öyle ki olması gereken tavrı bir çok firmadan göremediğimiz için gördüğümüz an şaşırıyoruz.
Flormar'dan beklemediğim şekilde ilgili davranışı çok ama çok hoşuma gitti. Teşekkür ve tebriklerimi buradan da iletmek istedim.
Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.
Sevgilerimle😊
Bugün Flormar markasinda ile ilgili birkaç şey söylemek istiyorum.
Benim en sık kullandığım markalardan biri.Bir önceki yazımda da bu markanın bana göre ''En'lerimi yayınlamıştım hatta.Okumak için tık tık.
Öncelikle şunu belirteyim bu marka ile bir çalışmam mevcut değil yorumladığım tüm ürünleri kendi bütçem ile temin ettim.Üst üste yazı bu marka ile ilgili olunca aklınıza reklam vs. gelmesin diye söylüyorum.
Yakın zamanda yine Flormar'in BB Sprey Mousse Foundation'den bahsetmiş hiç beğenmediğimi belirtmiştim.Yazısı için tik tik. Hiç bir beklentim olmadan firmaya mail atıp ürün ile ilgili sorun yaşadığımı başkalarının yaşamaması için bildirdiğimi belirttim.Dönüş beklemiyordum aslında fakat ürünü en yakın şubeye bırakmamı rica ettiler.Ürün ile ilgili çalışma yapacaklarını bildirdiler.Üşenmeden gittim kısa bir form doldurdum.Yetkili arkadaş artık piyasadan kalktı satılmıyor dedi.(online sitede satışı vardı o tarihte)Sonuç elde edemeyebilirsiniz dedi. İncelenip bu formülasyonda ürün çıkmaması benim için önemli bir sonuç dedim.20 gün sonra aradılar ürünü incelediklerini üründe renk sorunu olduğunu belirttiler.Telafi olarak sitesinden istediğim bir ürünü seçmemi istediler. Ürünü tarafıma ücretsiz bir şekilde yollayacaklarmış.
Ben Flormar'a teşekkür etmek istiyorum bu müşteri memnuniyetini sağlamak için gerekli ilgi ve özeni gösterdikleri için.Maalesef her firma bu özeni göstermiyor. Sıkıntılı olan ürün değil sanki sizmişsiniz gibi tavır takınabiliyorlar.
Şuan ki tablo öyle ki olması gereken tavrı bir çok firmadan göremediğimiz için gördüğümüz an şaşırıyoruz.
Flormar'dan beklemediğim şekilde ilgili davranışı çok ama çok hoşuma gitti. Teşekkür ve tebriklerimi buradan da iletmek istedim.
Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.
Sevgilerimle😊
çok güzel davranmış flormar .. o bb mousse ve bazda kesinlikle sorun vardı ..
YanıtlaSilAynen öyle ürün yapısal olarak sıkıntılı idi bariz.Alıp memnun olana rastlamadım ama bu sorunu memnuniyete çevirmeyi bildi Flormar.
SilÇok hoşuma gitti bu tutumları tebrik ediyorum.
YanıtlaSilAyrıca sizi de tebrik ediyorum bu durumu bizlerle paylaştığınız için:)
Sevgiler
Hüzün sarısı güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim 😊 Böyle durumları da paylaşmak gerektiğine inanıyorum ben.
SilSevgilerimle 😇
Gercekten beklenen olmasi gereken cok guzel bir davranis sergilemisler bb fondoteni dedigingibi en acigi bile inanilmaz koyuydu fakat ayni serinin bazindan inanilmaz memnundum hatta o kadar sevdim ki gidip 2 tane daha alip yedekledim kalkacak koleksiyon urunu diye:)
YanıtlaSilAynen öyle örnek bir davranıştı. Ürün köyü değildi esasında oksitleniyordu. Bazinin bir yerde resmini gördüm ama denk gelmedim.😊
SilNe kadar ince düşünülmüş. Firmaya mesaj atmanız çok iyi olmuş, ben de genelde çöpe atmam ama kenarıya kaldırırdım. Flormarın bu düşüncesini bende tebrik ederim :)
YanıtlaSilÇağla'cim Ar-ge'ci olduğumdan önem veriyorum.Onlarda müşteri memnuniyetini gozettiklerini gösterdiler bu tutumları ile😊
SilBöyle olaylaradaki yaklaşımlarını bende takdir ediyorum, ama ürün gönderimi falan olsaydı takipçi sayınız az olmaz malesef derlerdi çook önceden maıl attıgımdaki cevap buyduda :))
YanıtlaSilSevgili Madame Kokoş şuana kadar hiçbir firma ile çalışmadım bu konudaki bu makanın tutumunu da bilmiyorum ama yanlış anlaşılmasın karşı değilim işbirliklerine.Karşı olduğum davranış firmanın yorumlayan üzerinde baskı kurması ya da yorumlayanın işbirliği içinde olduğu için ürünü olduğundan farklı lanse etmesi.Ayrıca etik de değil.
SilFakat tarafsız baktığımda bu firma her anlamda yeniliğe gitti ve bence çok güzel ilerliyorlar.Belki farklı politikalar ile ilerliyorlardır artık.Müşteri memnuniyetini göz önünde bulundurmaları da buna örnek olabilir.
Yorumun için teşekkürler canım,sevgilerimle:)