Ana içeriğe atla

İnceleme : Flormar BB Sprey Mousse Foundation

Merhabalar,

Bir süredir belli ürünleri bitirmeye çalışıyorum '' bitsin artıklarım'' 'dan kurtulma isteğim en üst seviyeye ulaşmıştı:) Onlara azar azar güle güle dedikten sonra yeni deneyeceklerimi kullanmaya başladım.

Bu aralar havalar ısınmaya başlamışken elimdeki BB kremlerden Flormar BB Sprey Mousse Foundation'dan  denemeye başlamak istedim.Ürünün farklı yapıda olması ,ambalajı ilgimi çektiği için almıştım. Mousse yapıda BB kreme daha önce rastlamadım ve sprey olması nedeniyle daha pratik olabileceğini düşünmüştüm.Sadece düşünmüşüm bu ürün hayatımdaki en kötü makyaj malzemesi.Sevmediğim ürünleri artı ve eksileriyle değerlendiriyorum bana olmadı kimseye olmaz demiyorum.Sonuçta zevkler farklı,cilt yapıları farklı.Ama bu üründen olmaz benim kanaatimce.



Öncelikle ürün neleri vaat ediyor bakalım;

Doğal kapatıcılık özellikteki köpük fondöten olarak tanımlanıyor.

Sitesinde özelliklerin açıklaması ;


 Mouse Foundation ten makyajı, cilt bakımı ve güneş bakımı ürünlerinin faydalarını tek üründe birleştirir. İnovatif köpük teknolojisi ile hafif ve doğal bir ten makyajı arayanlar için mükemmel bir çözüm sağlar. İçerdiği lotus çiçeği ve nar özleri ile cildi 12 saate kadar nemlendirirken, içerisindeki antioksidanlar ile cilde canlılık kazandırır. SPF 25 özelliği ile cildi ile güneşin zararlı ışınlarına karşı korur.

Benim yorumuma gelecek olursak öncelikle bendeki 06 Rose rengi.Ten ürünlerinde özellikle yaz aylarında SPF 25  koruma faktörü bana yeterli gelmiyor.Ayrıca ten makyajı için kesinlikle kimseye önerebileceğim bir ürün değil.Ürünü uygulayamadım ne elle ne süngerle.Dalga dalga bir görüntü veriyor.Ne yaparsam yapayım homojen bir görüntü elde edemedim. BB kremlerimin hepsi  hatta bazılarının rengi bir tık koyu dahi olsa bir miktar yüzümle bütünleşiyordu fakat bu ürün kesinlikle bütünleşmedi. Üstüne ürün uygulayamadım bile.Ürün çok hızlı oksitleniyor. Ürün hafif pembe olarak çıkıyor birkaç saniye sonra kızıl kahveye dönüşüyor , yüzde ise kıpkırmızı tüp patlamış efekti veriyor.Renk sorunlarını bir tarafa koyacak olursak kapatıcılığı yok.Hassas cildimde kızarıklık,yanma gibi sorunlar oluşturdu.Ayrıca ürün ambalajından dolayı miktarını ayarlayamıyorsunuz. Ürün ya çok geliyor ya da az.Ambalajı inovatif bir çalışma olsa da başarılı olamamış. Temiz içerikli ürünlerden de değil.

Ürün içeriği de aşağıda;


Genel anlamda şu yaşıma kadar kullandığım en başarısız ten ürünü.Bu özelliği güzelmiş diyebileceğim hiçbir yanı yok maalesef.Ürün yorumlarını okumuştum fakat indirime girince (5 lira falandı ) denemek istedim.Ne kadar kötü olabilir ki düşüncesinin en sert cevabını aldım.

Flormar markasının bir çok ürünü severek kullanıyorum fakat bu ürününe bir anlam veremedim gerçekten.Ben kesinlikle beğenmedim alınabilecek ürün olduğunu düşünmüyorum.Gördüğünüz yerde arkanıza bakmadan uzaklaşın:)

Sevgiyle kalın😇

Yorumlar

  1. bu fondöten ve bazı flormarın hatta türk kozmetik dünyasının en kötü ürünleridir o kadar net yani..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım ben bu kadar kötü bir ürün ilk defa görüyorum.Çok çok başarısız.

      Sil
  2. Hiç memnun olanını duymadım bende.. İyi ki indirimdeyken almışsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende memnun olanı duymadım ama bir deneyeyim dedim demez olaydım. İyiki dediğin gibi indirimden almışım yoksa çok üzülürdüm.

      Sil
    2. Bende memnun olanı duymadım ama bir deneyeyim dedim demez olaydım. İyiki dediğin gibi indirimden almışım yoksa çok üzülürdüm.

      Sil
  3. Kötüymüs ya paraya acıyorum böyle olduğunda :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım ya bu kadar kötü olacağını beklemezdim.😤

      Sil
  4. Ne yazık ki bı ürün hakkında hiç iyi şeyler duymadım. Flormar'ın ten ürünlerini hiç begenmiyorum diye almamıştım.
    Umarım bitirip kurtulmuşsunuzdur bu üründen de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artı bir özelliği yokmuş ki iyi şeyler söylenebilsin 😀 Hiç bir şekilde değerlendirmem mümkün değil çöpe gidiyor tatlim🙂

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeni bir keşif; ETRIEL EAU DE PARFÜM

Herkese merhaba, Bugün İzmir Optimum Outlet'e gittim şu meşhur Gratis indirimi için.Gözüm The Balm'dan başka bir şey görmedi pek ama bu parfüm dikkatimi çekmeyi başardı:) LCW'de ürün değişimi yapacaktım ki kasalarda bu parfüme rastladım.Artık birçok marka kendi kokularını ürettirmeye başladı.(Collezione,Mavi Jeans gibi) Görevli arkadaşımız sağ olsun testerını verdi.Denedikten 5 dk sonra almaya karar verdim. Bu parfümü LCW Anneler Günü için Sardas kozmetiğe ürettirmiş.(Sardas aynı zamanda Gratis ve Collezione için de parfüm yapmakta) Bu parfüm anneler gününden sonra da satışta olacak.Duyduğum kadarıyla farklı kokular gelebilirmiş.   Fotografın kalitesi için üzgünüm malesef teknik sorunlar işte:( Koku içeriğine zor da olsa ulaştım:) Egzotik yeşil elma,yasemin çiçeği,amber,gül yaprakları ve sandal ağacı esanslarından oluşuyor. Ben beğendim neden; 1-Öncelikle yazlık çiçeksi bir kokusu var.Tenimde güzel durduğunu düşünüyorum.Kalıcılığı muazzam değil belki ama id

DENEDIM BİLİYORUM #4# NOTE PATA KREM

Merhabalar, İyi  geçecek  bir haftasonu diliyorum sizlere😇 Bugün uzundur kullandığım  NOTE markasinin pata krem deneyimimiz paylaşmak istiyorum. Ben tesadüfen  bu ürünü denemeden önce pata kremi demode bir makyaj ürünü görmekle birlikte kullanışsiz ürün kategorisine koymuştum.Ayrica hijyenik olmadığı kanısındaydım.😈 Tesadüfen denediğimde çok  beğendim ve kendimle çeliştim:)Adı resimde gördüğünüz  üzere Luminous Silk Cream Powder olarak geçiyor.Bendeki 01 numarasi ki çok acik tenli değilim bu yüzden çok açık tenlilere koyu gelebilir alacaksaniz muhakkak deneyin.Öncelikle kapaticiligi iyi zaten yoğun bir ürün.Karma cildimde ekstra bir yağlanma yapmadı.Çünkü içeriğinde bulunan sedir ağacı yağı sebum dengeleyici görev yapıyormuş Mat bitişli deniyor ama benim o çok sevdiğim aydınlık görünümü verdi.Fakat herhangi parlama sorunu ile karşılaşmadım. Ben süngerle (ekilips)uyguladım ama süngeri islatmadim.her seferinde temiz sünger ile uyguladığımdan hijyen sorunum da olmadi😁A

Dökülen Saçlara Veda!

Herkese merhaba! Bugün saçlarımızla ilgili bir yazı yazmak istedim.Duyduğum yaşadığım sorunlardan en önemlilerinden çünkü.Kadın ya da erkek fark etmiyor bakım saçtan başlıyor bence.Saçların ışıl ışılsa sen de ışıl ışıl oluyorsun. Bütün bir kış boyunca saçımız yıprandı,kurudu ya da formu bozuldu.Yaza girerken herkes yenilenmek ister.Bu yenilik genellikle saç rengimizi değiştirmek ile oluyor.Ve bu renk değiştirmeler ister istemez yıpranmalara neden oluyor tabi. Burda kuaför faktörü de çok önemli fakat bu konu çok derin başka bir yazıya artık:) Ben bu konu ile ilgili biraz araştırma yaptım ve çok işe yarayan iki ürün keşfettim.Yakın çevremde saç dökülmesi sorunu yaşayanlar çoğalınca yeni ürünler denemeye karar verdim.Denedim denettim ve sonuç gerçekten çok başarılı! Öncelikle YVES ROCHER'ın saç dökülmesine karşı sampuanı ve serumu harika sonuçlar yaratıyor! İçeriğini merak edenler için; Organik Beyaz Acı Bakla tohumlarında bulunan zengin protein dolu özler sayesinde saç dipl