Ana içeriğe atla

İndirim alarmi!

Merhabalar,

Anneler günü yaklaşıyor bir yandan en degerlilerimize ne alalım sorusu kafaları meşgul ederken diğer taraftan kozmetik indirimlerinde kendimize ne alsak,neye ihtiyacımız var soruları kafamızda canlaniyor😁

Öncelikle ben uzun zamandır anneme anneler günü olsun doğum gününde olsun küçük ev aletleri almıyorum. Ve bu fikre de karşı çıkıyorum.Ben ona özel onun kendi için kullanabileceği ürünleri alma taraftarıyım. Böylesi daha doğru geliyor. Aksesuar,kıyafet,kozmetik ürünleri gibi.Benim fikrim bu tabiki.

Özel günlerde klasikleşen indirimlere gelecek olursak artık rituel oldu iyiki de oldu!Niye daha fazla ödeyelim ki?

Bu yil ilk indirim Migros duyurdu. Çoğu üründe 8 mayısa kadar geçerli  (tabi kalırsa 😁) %50 net indirim mevcut.Ben bugün gittim hatta iki kere gittim bildiğiniz dev kuleler yapmış Migros ikinci gittiğimde kule yarıda idi o kadar söyliyim 😂Umarim herkes istediği ürünü bulur temennisi ile ne aldığıma geleyim😇

Çok uzun zamandır metnini duyduğum artık tecrübe etmemiş olsam da çok başarılı olduğunu bildiğim(ki artık öyle hemen güvenip koşa koşa almıyorum hiçbir ürünü) Real Techniques fırçaları için civardaki 5M Migrosundu gittim.Ve sonuçta bir Expert Face Brush bir de Blush Blush aldım. 22.88 lira ile 23 lira gibi fiyatlara bu fırçalara sahip oldum✌Mutluyum😂

Bunun dışında annem 1 yıllık  (gerçekten) el kremimizi stokladi.😃Annemin elleri çabuk kuruyor çatlıyor.Migros indirimi olunca hep stoklar ama bu sefer bayağı stokladi😂😂

Şekil 1 A😂;



Bunun dışında Watson indirimi kısmen başladı. Kısmen diyorum çünkü bazı Watsons kart sahiplerine mesaj bildirimi geldi onlar yararlanabildi. Çoğu kişi bu duruma tepkili neye göre belirleniyor diye.Bana mesaj geldiğinden mıdır bilmem bu konuda bir fikir beyan edemicem iyice araştırmadan. Her markanin sadakat hediyeleri ya da kişiye özel hediyeleri olabiliyor. Önemli olan adil olabilmek bence.
Neyse ertesi gün uğrarım düşüncesinde idim Watsons için ama bir gireyim dedim.İyiki iyiki girmişim. Belirli süre indirimde olan ve bulabileceğimden zerre umudum kalmayan Beauty Blender tek kalmış bana göz kirpiyordu.😉 Ve mutlu son😍


Bunun dışında Maybelline Kontur Stigi ilgimi çekiyordu. Açık ve koyu rengini aldim. Hakkinda olumsuz yorumlarda okudum ama genelde beğenilince aldım valla. Buarada incelediğim tüm videolarda ve denemelerimde sıvı ya da kremsi ürünler kontür uygulamasında daha başarılı sonuçlar veriyor.Toz ürünler ile kontür yapmayı sevmiyorum.😋

Watsonsta genel indirim ne zaman başlar bilemem ama bence çok uzatmazlar özel indirim olayını. Watsons'ta Maybelline ürünlerinde %40 indirim vardı buarada Migrosta ise %50.
Bilgilerinize 😘

Ben bu kadarla kalmayı tercih ediyorum bu konuda kendimi frenlicem. İndirim alışverişim ve fikirlerim böyleydi.

Bu arada böyle indirim zamaninda reyon görevlileri çok yoruluyor gerçekten biraz empati yapmanın iyi olabileceği fikrindeyim.(İstisnalar kaideyi bozmazi eklemeden geçmiyim)

Siz neler aldınız ya da alçaksınız?Yorumlarınızı gerçekten merak ediyorum.🤔

Sevgilerimle😘


Yorumlar

  1. indirim mesajı bana da geldi ama daha hiç bir yere gidemedim bu arada el kremi stoğu süper olmuş :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annemin 1 yıllık stoğu😂ve gerçekten bitiriyor😄tavsiyem önce 5M Migrosa uğramaniz😘

      Sil
  2. Sizde çok güzel şeyler almışsınız😍 Real technique 'ler yoktu bir tek süngeri vardı benim gittiğim yerde.güle güle kullanın hepsini 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk küçük Migrosa gittim yoktu ama yilmadim😂5M Migrosa gittim😁Çok teşekkür ederim 😘

      Sil
  3. Güzel günlerde, keyifle kullanın hepsini :) Magazada el kremi kalmadı zannedersem^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim😁benden sonra vardı ama😊akşam gittiğimde gerçekten devasa kulelerden eser kalmamıştı😂

      Sil
  4. Güle güle kullanın bende gittim ama bizim burdaki migrosta fırçalar yoktu baya aradım :/ İyi fiyata almışsınız <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum tatlım maalesef her Migrosta yok 5M olanlarda mevcut.

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullanın=)
    bloğuma bekliyorum=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım ziyaret ettim😊

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeni bir keşif; ETRIEL EAU DE PARFÜM

Herkese merhaba, Bugün İzmir Optimum Outlet'e gittim şu meşhur Gratis indirimi için.Gözüm The Balm'dan başka bir şey görmedi pek ama bu parfüm dikkatimi çekmeyi başardı:) LCW'de ürün değişimi yapacaktım ki kasalarda bu parfüme rastladım.Artık birçok marka kendi kokularını ürettirmeye başladı.(Collezione,Mavi Jeans gibi) Görevli arkadaşımız sağ olsun testerını verdi.Denedikten 5 dk sonra almaya karar verdim. Bu parfümü LCW Anneler Günü için Sardas kozmetiğe ürettirmiş.(Sardas aynı zamanda Gratis ve Collezione için de parfüm yapmakta) Bu parfüm anneler gününden sonra da satışta olacak.Duyduğum kadarıyla farklı kokular gelebilirmiş.   Fotografın kalitesi için üzgünüm malesef teknik sorunlar işte:( Koku içeriğine zor da olsa ulaştım:) Egzotik yeşil elma,yasemin çiçeği,amber,gül yaprakları ve sandal ağacı esanslarından oluşuyor. Ben beğendim neden; 1-Öncelikle yazlık çiçeksi bir kokusu var.Tenimde güzel durduğunu düşünüyorum.Kalıcılığı muazzam değil belki ama id

DENEDIM BİLİYORUM #4# NOTE PATA KREM

Merhabalar, İyi  geçecek  bir haftasonu diliyorum sizlere😇 Bugün uzundur kullandığım  NOTE markasinin pata krem deneyimimiz paylaşmak istiyorum. Ben tesadüfen  bu ürünü denemeden önce pata kremi demode bir makyaj ürünü görmekle birlikte kullanışsiz ürün kategorisine koymuştum.Ayrica hijyenik olmadığı kanısındaydım.😈 Tesadüfen denediğimde çok  beğendim ve kendimle çeliştim:)Adı resimde gördüğünüz  üzere Luminous Silk Cream Powder olarak geçiyor.Bendeki 01 numarasi ki çok acik tenli değilim bu yüzden çok açık tenlilere koyu gelebilir alacaksaniz muhakkak deneyin.Öncelikle kapaticiligi iyi zaten yoğun bir ürün.Karma cildimde ekstra bir yağlanma yapmadı.Çünkü içeriğinde bulunan sedir ağacı yağı sebum dengeleyici görev yapıyormuş Mat bitişli deniyor ama benim o çok sevdiğim aydınlık görünümü verdi.Fakat herhangi parlama sorunu ile karşılaşmadım. Ben süngerle (ekilips)uyguladım ama süngeri islatmadim.her seferinde temiz sünger ile uyguladığımdan hijyen sorunum da olmadi😁A

Dökülen Saçlara Veda!

Herkese merhaba! Bugün saçlarımızla ilgili bir yazı yazmak istedim.Duyduğum yaşadığım sorunlardan en önemlilerinden çünkü.Kadın ya da erkek fark etmiyor bakım saçtan başlıyor bence.Saçların ışıl ışılsa sen de ışıl ışıl oluyorsun. Bütün bir kış boyunca saçımız yıprandı,kurudu ya da formu bozuldu.Yaza girerken herkes yenilenmek ister.Bu yenilik genellikle saç rengimizi değiştirmek ile oluyor.Ve bu renk değiştirmeler ister istemez yıpranmalara neden oluyor tabi. Burda kuaför faktörü de çok önemli fakat bu konu çok derin başka bir yazıya artık:) Ben bu konu ile ilgili biraz araştırma yaptım ve çok işe yarayan iki ürün keşfettim.Yakın çevremde saç dökülmesi sorunu yaşayanlar çoğalınca yeni ürünler denemeye karar verdim.Denedim denettim ve sonuç gerçekten çok başarılı! Öncelikle YVES ROCHER'ın saç dökülmesine karşı sampuanı ve serumu harika sonuçlar yaratıyor! İçeriğini merak edenler için; Organik Beyaz Acı Bakla tohumlarında bulunan zengin protein dolu özler sayesinde saç dipl