Ana içeriğe atla

Kozmetik Alışverişim

Merhaba,
Uzun süredir kozmetik harcamalarıma dikkat etmeye çalışıyorum.Elimde o kadar ürün var ki gerçekten aldıkça sıra gelmeyen, kullanılamayan listem kabarıyor. Bu aralar güzel başardım gereksiz ürün almama kararımı. 14 Şubat indirimini eş geçtim gayet.Ama ufakta olsa istediğim bir kaç parça ürünü aldım.

Öncelikle İnglot'tan tek parça alışverişim oldu.Uzun zamandır istediğim bordo ton fari İnglot'ta bulunca kaptım bir tane.Inglot eskiden Park Bravo'larda satılıyordu sonra Türkiye'den çekilmişti tekrar geri döndü bu sefer kendi mağazalarını açarak.Freedom palet sistemi ile çalışıyor yani kendi paletinizi kendiniz oluşturuyorsunuz.Renk skalasi inanılmaz geniş ben 301 numarasını tercih ettim ilk izlenim olarak pigmentasyonu çok iyi.Tekli refil farı 20 lira idi.Bu farı da yeni aldığım mıknatıslı paletime yerleştirdim😇

İkinci alışverişim Ekka Kozmetikten oldu. Çok beğenildi ayrıca mıknatıslı bir palete ihtiyacım vardı.

                                


Palet alırken Sturdust aydınlatıcısini; Verano,Firenze ve Toscana isimli farlarini aldım.Palet 20 lira aydınlatıcı 10  farlar 7 lira idi.

İlk izlenim olarak başarılı sevdim fakat ilk çıktığı zaman fiyatlar daha uygundu bilinmeye başladığı an firma zaman yaptı. Yadırgadiğım nokta şu sen tanıtım yaptın fiyatları söyledin ardından hemen zaman yaptın neden? Şuan ki fiyatla çıksa idin değişen çok bir şey olmazdı bence.Neyse uygun fiyatlı alternatif bir markamız daha oldu.

Palete yerleştirdiğim sol üstten Ekka Kozmetik farları sırası ile Verano,Firenze,Toscana. Yuvarlak büyük refil Sturdust aydınlatıcısı.Alt sırada İnglot'tan aldığım 301 bordo far var.Toz pembe allık ve bronz far ise Note kozmetikten.

                                  


Benim son zamanlardaki alışverişim böyle idi. Siz neler aldınız son zamanlarda?

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeni bir keşif; ETRIEL EAU DE PARFÜM

Herkese merhaba, Bugün İzmir Optimum Outlet'e gittim şu meşhur Gratis indirimi için.Gözüm The Balm'dan başka bir şey görmedi pek ama bu parfüm dikkatimi çekmeyi başardı:) LCW'de ürün değişimi yapacaktım ki kasalarda bu parfüme rastladım.Artık birçok marka kendi kokularını ürettirmeye başladı.(Collezione,Mavi Jeans gibi) Görevli arkadaşımız sağ olsun testerını verdi.Denedikten 5 dk sonra almaya karar verdim. Bu parfümü LCW Anneler Günü için Sardas kozmetiğe ürettirmiş.(Sardas aynı zamanda Gratis ve Collezione için de parfüm yapmakta) Bu parfüm anneler gününden sonra da satışta olacak.Duyduğum kadarıyla farklı kokular gelebilirmiş.   Fotografın kalitesi için üzgünüm malesef teknik sorunlar işte:( Koku içeriğine zor da olsa ulaştım:) Egzotik yeşil elma,yasemin çiçeği,amber,gül yaprakları ve sandal ağacı esanslarından oluşuyor. Ben beğendim neden; 1-Öncelikle yazlık çiçeksi bir kokusu var.Tenimde güzel durduğunu düşünüyorum.Kalıcılığı muazzam değil belki ama id

DENEDIM BİLİYORUM #4# NOTE PATA KREM

Merhabalar, İyi  geçecek  bir haftasonu diliyorum sizlere😇 Bugün uzundur kullandığım  NOTE markasinin pata krem deneyimimiz paylaşmak istiyorum. Ben tesadüfen  bu ürünü denemeden önce pata kremi demode bir makyaj ürünü görmekle birlikte kullanışsiz ürün kategorisine koymuştum.Ayrica hijyenik olmadığı kanısındaydım.😈 Tesadüfen denediğimde çok  beğendim ve kendimle çeliştim:)Adı resimde gördüğünüz  üzere Luminous Silk Cream Powder olarak geçiyor.Bendeki 01 numarasi ki çok acik tenli değilim bu yüzden çok açık tenlilere koyu gelebilir alacaksaniz muhakkak deneyin.Öncelikle kapaticiligi iyi zaten yoğun bir ürün.Karma cildimde ekstra bir yağlanma yapmadı.Çünkü içeriğinde bulunan sedir ağacı yağı sebum dengeleyici görev yapıyormuş Mat bitişli deniyor ama benim o çok sevdiğim aydınlık görünümü verdi.Fakat herhangi parlama sorunu ile karşılaşmadım. Ben süngerle (ekilips)uyguladım ama süngeri islatmadim.her seferinde temiz sünger ile uyguladığımdan hijyen sorunum da olmadi😁A

Dökülen Saçlara Veda!

Herkese merhaba! Bugün saçlarımızla ilgili bir yazı yazmak istedim.Duyduğum yaşadığım sorunlardan en önemlilerinden çünkü.Kadın ya da erkek fark etmiyor bakım saçtan başlıyor bence.Saçların ışıl ışılsa sen de ışıl ışıl oluyorsun. Bütün bir kış boyunca saçımız yıprandı,kurudu ya da formu bozuldu.Yaza girerken herkes yenilenmek ister.Bu yenilik genellikle saç rengimizi değiştirmek ile oluyor.Ve bu renk değiştirmeler ister istemez yıpranmalara neden oluyor tabi. Burda kuaför faktörü de çok önemli fakat bu konu çok derin başka bir yazıya artık:) Ben bu konu ile ilgili biraz araştırma yaptım ve çok işe yarayan iki ürün keşfettim.Yakın çevremde saç dökülmesi sorunu yaşayanlar çoğalınca yeni ürünler denemeye karar verdim.Denedim denettim ve sonuç gerçekten çok başarılı! Öncelikle YVES ROCHER'ın saç dökülmesine karşı sampuanı ve serumu harika sonuçlar yaratıyor! İçeriğini merak edenler için; Organik Beyaz Acı Bakla tohumlarında bulunan zengin protein dolu özler sayesinde saç dipl